thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizüstü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sarhoş olmak dâhilin en münteşir kullanılan dijital pazarlama yayınlarının inceliklı açıklamalarını bayağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en yıprak ve en düzgün malum dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu temas noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı çıbanarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine kontaklar ve beceri özetler ya da iş özetleri karşı marifet dâhilerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek namına açılmasını ve okunmasını elde etmek dâhilin haysiyet göndermek eleştiri örutubet taşır. Kişiye özel dâhilerik ve nazarıitibar çekici teklifler iştirakı artırmak dair çok emeke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok sayıda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir abra tasarlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en eforlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Zevküsefa ve istikşaf dâhilin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem bile B2C tüketicileri satın gurur kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama marka ayırtındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin senelerdir zaviye taşı konumunda. Videoteyp parsellemek, derunğinizi henüz bir araba insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü yer sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet teşvik edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nazarıitibar çekici şekilde göndermek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim ortamı, muayyen bir uğur kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız bandajlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlanmışdır. Feysbuk hala dünyanın en cesim sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B kameraları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile bandajlantı tasarlamak dâhilin harika bir önem. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı dâhilerik türlerine sahip olsa da tümü nispeten videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden elbette savurmak istediğinizi her çağ dide önünde bulundurun ve buna nazaran düzenleme binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en düzgün şekilde istifade etmek dâhilin dijital pazarlama taktiklerini sakır sakır uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir araba etkin kullanıcıya sahip. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde kesik ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Ama sosyal medyada olduğu üzere mesajlar kesik ve öz olursa yakıcı hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnızca dimdik dâhilaziz kesik ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli nazarıitibar çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, derunğiniz uğur kitlenizin lakinç ve nazarıitibar yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme dâhilin haysiyet sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, marifet görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, sav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital takım kartları üzere dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm dâhileriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylece, arama sonuçlarında henüz mualla sıralarda ve henüz pıtrak görülür, derunğinize gidiş geliş geriışı esenlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna sınırlanmışdır. Web derunğinizde düzgün fasılaştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir araba sözcükten oluşan ifadeler) harcamak SEO’nuzu henüz düzgün hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme dair henüz mualla sonuçlar esenlar. Erdemli itibarlı üçüncü yer sayfalardan uzvi kontaklar bağışlamak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir kontakya mevrut her tıklama dâhilin ödeme binalır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik sıkıntısızışlarında sahnelenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), cesim yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve bandajlantı göstermesi dâhilin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çdüzenışmasıyla teşhistabilir. Başkaca web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme rasyoını (henüz bir araba tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.